ପଂଖ ଦୁଇ ମୋର ବାଇଗଣି ରଙ୍ଗ କଣ୍ଠ ମୋର ଘନନୀଳ ନୀଳିିିମା ପରଶେ ଉଡଇ ହରଷେ ନୀଳ ମୋ ଶରୀର ବଳ । ପ୍ରତି ଲୋ... ପଂଖ ଦୁଇ ମୋର ବାଇଗଣି ରଙ୍ଗ କଣ୍ଠ ମୋର ଘନନୀଳ ନୀଳିିିମା ପରଶେ ଉଡଇ ହରଷେ ନୀଳ ମୋ ଶ...
ବ୍ରାହ୍ମଣଙ୍କ ମଧ୍ୟେ ବସିଥିଲେ ପଞ୍ଚବୀର, ଶୁଭ୍ର ଉପବିତ କନ୍ଧେ ଶୋଭା ସଭିଙ୍କର। ବ୍ରାହ୍ମଣଙ୍କ ମଧ୍ୟେ ବସିଥିଲେ ପଞ୍ଚବୀର, ଶୁଭ୍ର ଉପବିତ କନ୍ଧେ ଶୋଭା ସଭିଙ୍କର।
ମାଆ ମାଆ
ଲୋହିତ ଗୋଧୂଳି ଲୋହିତ ଗୋଧୂଳି
ଶାଶୁଘର ତୁମ ନୀଳକନ୍ଦର ଶାଶୁଘର ତୁମ ନୀଳକନ୍ଦର
ସୁନ୍ଦର ମୋର ଗାଁ ସୁନ୍ଦର ମୋର ଗାଁ